Londra Eğitim Müşavirliği

Öğrenim Planı Değişikliği

Bakanlık ve akademik danışman tarafından onaylanmış bir öğrenim planında, zamanla çeşitli nedenlere bağlı olarak öğrenci tarafından değişiklik yapma ihtiyacı doğabilmektedir. Bu bazan bir dersin plandan çıkarılması, bazan yeni bir ders eklenmesi şeklinde olabilmektedir.

Her ne sebeple olursa olsun, önceden onaylanmış öğrenim planındaki değişiklikler Bakanlığın ve yurt içi akademik danışmanınızın onayına tabidir. Bu, yurt içi akademik danışmanınızın ya da Bakanlığın uygun görmediği bir değişikliğin yapılamayacağı anlamına gelmektedir ki, aksi durumda onaysız değişikliğe dair okul ödemeleri yapılamayacaktır. Bu nedenle,  öğrenim planı değişikliklerinizi mutlaka onay alarak gerçekleştiriniz. 

Böyle bir ihtiyaç doğduğunda, derhal öğrenim planı değişikliği talep formunu doldurarak, değişikliğin mahiyetine ve zorunlu olduğuna dair beyan içeren danışman ya da okul yazısını / okul veya danışman yazısının Türkçe çevirisi de ekleyerek Müşavirliğimize posta yoluyla göndermeniz gerekmektedir. Şayet değişiklik gerekçeniz matbu formda izah edilemeyecek uzunluktaysa, formun ekinde imzalı bir dilekçeyle ve istenen diğer belgelerle başvurunuzu yapınız. Kurumlar adına öğrenim gören öğrencilerin tüm belgelerden iki adet  düzenlemeleri gerekmektedir. Milli Eğitim Bakanlığı burslu öğrencilerinin tek nüsha belge düzenlemeleri yeterlidir. 

Okul yazısının tercümesi öğrencilerimiz tarafından yapılabilir. Öğrencilerimiz tarafından yapılan tercümenin altına ´ Bu tercümenin aslına uygun olarak yapıldığını beyan ederim.´ ifadesi yazılmalı ve belgeler imzalı olarak gönderilmelidir.

 

 

First Floor, 5 15 Cromer Street, London, WC1H 8LS - (0044) 203 875 95 51

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.