Resmi Burslu Öğrenci İşlemlerinin Daha Hızlı Yürütülebilmesi İçin
Resmi Burslu öğrencilerin müşavirlikteki işlemlerinin daha hızlı yürütülebilmesi için dikkat etmesi gereken konular şunlardır:
1- Öğrenim durumuna dair belgelerini, ilgili form ile müşavirliğimize göndermeleri, dilekçelerinde güncel adreslerini ve telefon numaralarını belirtmeleri,
2-Gönderdikleri zarfların üstüne isim soy-isim ve burslu olduklarını belirtmeleri,
3- Master ve doktoraya başlayan öğrencilerin yan tarafta verilen ´Öğrenim Planı´nı bilgisayar ortamında doldurarak üç (3) nüsha olarak müşavirliğimize göndermeleri,
5- Vize başvurusu, IELTS sınavı, Polis Kaydı ücreti vb. harcama belgilerini istenilen toplam tutarı da belirten bir dilekçe ekinde iki (2) nüsha olarak müşavirliğimize göndermeleri,
6-İnternet sitemizdeki duyuru ve açıklamaları takip etmeleri, işlemleri ile ilgili soru ve sorunlarını öncelikle burslu@meblem.org.uk adresine göndererek yanıt almaya çalışmaları, acil ve önemli konuları telefonla yada bizzat büroya gelerek müşavirliğimize iletmeleri,
7- İzin konusunda "Türk Öğrencilerin Yabancı Ülkelerde Öğrenimleri Hakkında Yönetmeliğin" hükümleri doğrultusunda, izine çıkmadan makul bir süre önce izin taleplerini müşavirliğimize bildirmeleri, izin alınmadan ayrılma durumunda bursların kesileceğini dikkate almaları,
8- Öğrenimine yeni başlayan burslu öğrencilerin bu sayfada yan tarafta verilen ´İlk Başlama Formu´nu doldurarak müşavirliğimize göndermeleri, (İngiltere´de banka hesabının açılması uzun sürdüğünden dolayı öğrencilerimizin banka hesaplarını açtırmadan önce başlama belgelerini iletmeleri tavsiye olunur)
9- Müşavirliğimizin işlem yoğunluğunu dikkate alarak, istedikleri sponsorship (garanti belgesi) vb. dokümanları yeterli süre öncesinden talep etmeleri,
10 - Gereksiz yazışmalara sebep olunmaması için yukarıda belirtilen açıklamaları dikkate almaları önemle rica olunur.