Tüm Yükseköğretim Öğrencilerimizin Dikkatine
Sevgili Öğrenciler,
Müşavirliğimizde resmi burslu öğrencilerimizin bursluluk, yabancı dil öğrenimleri, yüksek lisans, doktora başlama ve bitirme sürecindeki bakanlıkla olan tüm yazışmaları; kendi adına öğrenim gören (özel öğrenci olarak nitelediğimiz) öğrencilerimizin askerlik ve pasaport işlemleri yanısıra, Türk ve İngiltere devlet okullarındaki öğretmenlerimizin ders programları gibi çeşitli ve yoğun bir işlem hacmi bulunmaktadır.
Öğrencilerimizin müşavirliğimizdeki işlemlerinin aksamadan yapılabilmesi için, gerek Yükseköğretim ve Yurtdışı Eğitim Genel Müdürlüğünün açıklamalarına gerekse müşavirliğimizin web sayfasındaki duyuru ve açıklamalara uygun hareket etmesi gerekmektedir.
Müşavirliğimizde ziyaretçi kabulü Çarşamba günü hariç, haftanın 4 günü 09.00-13.00 arasında öğrenci kabulü yapılmaktadır.
Resmi burslu öğrencilerimizin Müşavirlikle olan bütün resmi yazışmalarını Web sitemizin ilgili bölümünde yayınlanan formları kullanarak posta yolu ile yapmaları, bu konudaki soruları için burslu@meblem.org.uk adresini kullanmaları,
Özel öğrencilerimizin öğrenciliklerinin tanınması, askerlik ve pasaport işlemleri ile ilgili başvuru evraklarını posta yolu ile göndermeleri, bu konudaki soruları için ozel@meblem.org.uk adresini kullanmaları,
Bunların dışında kalan işlemler ve Müşavirliğimizle ilgili kurumsal iletişim için info@meblem.org.uk adresinin kullanılmaları gerekmektedir.
Londra Eğitim Müşavirliği